27 May 2008

POPRAVKA BLOGA 5

Razlozi za raskid


Sta stvarno znace navedeni razlozi za raskid? Procitajte verzije za zene i muskarca i vratite film u svojoj glavi i razmislite sta vam je devojka/decko rekla/rekao preilikom poslednjeg razgovora!

10 nacina da vas devojka sutne i sta oni stvarno znace... (navedeni razlog - stvarni razlog)

1. Ne mogu, ti si mi kao brat - Podsecas me na onog idiota sto svira klavijature u grupi "Neverne bebe".
2. Postoji mala razlika u nasim godinama - Ti si jedan starkelja iz doba Jure.
3. Ne privlacis me u "tom" pogledu - Ti si najruzniji kreten kojeg sam ikada videla.
4. Moj zivot je trenutno previse komplikovan - Ne zelim da sve vreme budes uz mene jer mozda cujes pozive mojih ostalih momaka.
5. Vec imam momka... - ... koji je u stvari moja macka i pola boce Jack danielsa.
6. Ne zelim sklapati veze sa ljudima sa kojima radim - E, covece, ne bih te vidjala cak i da smo u istom solarnom sistemu, a kamoli u istoj zgradi.
7. Nisi ti kriv, to je zbog mene - Nisam ja kriva, to je zbog tebe.
8. Trenutno sam koncentrisana na svoju karijeru - Cak i nesto tako dosadno kao moj posao je bolje nego da se vidjam s tobom.
9. Ne zelim se udavati - Zaklela sam se da necu imati nista sa takvima kao sto si ti.
10. Ostanimo samo prijatelji! - Zelim da budes u blizini kako bih mogla da ti pricam bolne detalje o ostalim muskarcima sa kojima se vidjam.

10 nacina da vas momak sutne i sta oni znace (navedeni razlog - stvarni razlog)

1. Ne mogu, ti si mi kao sestra - Ruzna si.
2. Postoji mala razlika u nasim godistima... - Ruzna si.
3. Ne privlacis me na "taj" nacin... - Ruzna si.
4. Moj zivot je trenutno previse komplikovan... - Ruzna si.
5. Vec imam devojku... - Ruzna si.
6. Ne zelim da sklapam veze sa zenama sa kojima radim - Ruzna si.
7. Nisi ti kriva, to je zbog mene - Ruzna si.
8. Trenutno sam koncentrisan na svoju karijeru - Ruzna si.
9. Ne zelim da se zenim - Ruzna si.
10. Ostanimo samo prijatelji! - E stvarno si ruzna.

No comments: