27 May 2008

POPRAVKA BLOGA 1

S obzirom da je do sada moj doprinos ovom blogu bio manji u odnosu na ostatak ekipe, resio sam da to ispravim i pridodam nekoliko smesnih viceva, prica i slika...
Ali prvenstveni cilj mi je da zadovoljim kriterijume i prodjem operaciju "BLOG" :)
Sledi...


Voz "klopara" kroz Srbiju. Kondukter proverava karte putnicima i dolazi do jednog klinca, koji putuje sam.
"Decko pokazi kartu!" - trazi kondukter
Mali odgovara : "Ja sam Srbin."
Kondukter ce opet: "Ma imas li ti kartu, momak?'"
Mali kaze: " Ali, ja sam Srbin!"
Na sledecoj stanici kondukter izbaci klinca napolje.
Kada je voz dosao na krajnje odrediste, kondukter seta po vozu i proverava da li su svi izasli, a prilazi mu kolega masinovodja i pita ga : "Kolega, znas li gde mi je sin?"
Kondukter se uhvati za glavu - i rece "Srbo, brate, - izvini!"
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mujo sav iznerviran dolazi u biblioteku:
"Jarane, vraćam ti ovu knjižurinu, nije za ništa, previše likova a nigdje zapleta!"
"A ti si znači budala koja nam je uzela telefonski imenik?!"
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nekoliko drugarica krenulo je na godišnji odmor. Prolazeći pored petospratnog hotela na kome je pisalo "SAMO ZA ŽENE" odlučile su da uđu. Privlačni recepcioner, im je objasnio: Idite sprat po sprat, na svakom ćete naći natpis šta je na njemu, kada odlučite šta vam odgovara, tu se smestite.

I tako su drugarice počele da se penju ...
Na prvom spratu je pisalo:
"SVI MUŠKARCI NA OVOM SPRATU SU UŽASNO LOŠI LJUBAVNICI, ALI JAKO OSEĆAJNI I DOBRI."
Na to su se slatko nasmejale i bez oklevanja nastavile da se penju.

Na drugom spratu je pisalo:
"SVI MUŠKARCI OVDE SU JAKO DOBRI LJUBAVNICI, ALI GENERALNO SU LOŠI I GRUBI PREMA ŽENAMA."
Na to su se samo namrštile i nastavile da se penju prema trećem spratu.

Tamo je pisalo :
"SVI MUŠKARCI NA OVOM SPRATU SU FANTASTIČNI LJUBAVNICI I PUNI RAZUMJEVANJA ZA POTREBE ŽENA."
To im se jako dopalo, ali … ostala su jos dva sprata, kako odoleti i ne videti šta ima tamo.

Na četvrtom je natpis bio savršen:
MUŠKARCI OVDE SU – SAVRŠENO GRADJENI, VEOMA OSEĆAJNI I PAŽLJIVI PREMA ŽENAMA, FENOMENALNI LJUBAVNICI, SLOBODNI, BOGATI I SEKSUALNO NORMALNO NASTROJENI!
I pored oduševljenja, one su odlučile da će ipak videti šta nudi peti sprat, pa će se onda vratiti na četvrti i tu ostati.

A tamo je pisalo :
OVDJE NEMA MUŠKARACA! OVAJ SPRAT JE IZGRAĐEN SAMO DA DOKAŽE DA NE POSTOJI NAČIN DA SE ŽENE ZADOVOLJE!

No comments: