08 April 2008

"Crni humor" na moj nacin

Dragi posetioci ovog bloga,molimo vas da se skoncentrisete na sledeca pravila:

- U slucaju da na ovom blogu imate problema sa smehom,maske sa pomocnom bocicom smehortesnog gasa ispasce nadomak vaseg licnog opisa.

- Pri ubrzanom citanju slova na ovom blogu,obratite paznju na sadrzaj I pripazite na njegov kontekst jer vas moze izbaciti iz takta.

- Postupak koji se najcesce sprovodi u kriticnim situacijama, kao sto su turbulencije endorfina, duhovno prezasicenje ili opste priznata kalafundrica,odnosi se na sledece stavke-CITATI BRZO I GLASNO:

USLED ULASKA VODE, I NJENOG PRODIRANJA U LUBALNI DEO SINUSNE SLICICE UNUTAR MEHANIZMA OVOG BLOGA OBRNUTA PIRAMIDA PUCA NA SENKVENCE.TOM PRILIKOM ATOMI SE DELE NA KRISKE I NASTAJE GORE POMENUTA KALAFUNDRICA. RADI RESAVANJA OVOG NAJKOMLEKSNIJEG PROBLEMA OBRATITI SE SISI FON TALABANU KOJI POSEDUJE KONTRA SINUSNU FANFALICU.

LOKACIJA GORE POMENUTOG POZNATA JE SAMO TVORCIMA OVOG BLOGA KOJI JE VAMA OVOM PRILIKOM I EKSKLUZIVNO PREDSTAVLJAJU.

GORE LEVO KOD BOSS PUMPE SKRENUTI DESNO I SPUSTITI MERDEVINE KA TAVANU NE BI LI DOSPELI DO PROSTORA SA PLASTOM SENA.OTKLONITI GA I RECI LOZINKU NA GLAS NE BI LI JE FON TALAB, TOM PRILIKOM I CUO.SADRZAJ LOZINKE GLASI: ”TRAZIM TE KAO MAJSTORA ZA KVACILO NA SPEJS SATLU”.

NAPOMENA:
U SLUCAJU DA SISI FON TALABAN ZATRAZI BLANKO OVERENJE OD SUMSKOG GMAZA SITUACIJA JE NERESIVA.

Inace, ovo je bio uvod u viceve iz kategorije “CRNI HUMOR”…

- Doktore, da li je operacija uspela?
- Druze, ja sam Sveti Petar.

- Sta su rekli Amerikanci kada su videli Mariju Serifovic?
- Auuu, alo smo mi njih bombardovali...

Ulazi klinac u dnevnu sobu i kaze :
- Mama meni treba bicikl.
- Ma nema sanse.
- Ali mama, ja sam cele godine vredno ucio, evo sada ide leto, sva deca voze, a samo ja idem peske.
- Ma ne dolazi u obzir!
- Ali mama to bas nije fer, ja bas zelim taj bicikl.
- Slusaj, dve stvari da razjasnimo odmah : prvo, od bicikla nema nista, tako da to izbij sebi iz glave. Drugo : to sto ja zivim ovde i spavam sa tvojim ocem, ne znaci da sam ti mama. Nemoj da me zoves mama!
- A kako da te zovem?
- Zovi me Cika Zoki.

Sta radi gluvonema devojcica koja nema 3 prsta?
Muca.

Vraca se zena sa pregleda na kom su joj saopstili da ce da zivi jos samo 12 sati, pa rece muzu da bi volela da poslednji put strasno vode ljubav celo vece. A muz na to odgovara :
- Lako je tebi, ti ne ustajes sutra ujutru.
Sta radi Etiopljanin kada pronadje veknu hleba?
Otvori restoran.

Dodje Deda Mraz u debilanu i kaze :
- Ko mi otpeva neku bozicnu pesmicu dobice poklon!
Javi se jedan mali i poce da peva :
-Aaagherasodkasdlaaaaiiiiioooopp !!!
- Deco, ko se bude zezao, nece dobiti nista.

Komsija zvoni na vrata komsinici :
- Otvorite gospodjo, malog vam je pregazio valjak.
- Ne mogu, kupam se, gurnite ga ispod vrata.

Govori otac sinu debilu :
- Idi u prodavnicu i kupi mi pivo!
- Necuuuu!
- Idi, moras da me polusas, ja sam ti otac!
- Necuuuu!
- Moras da me slusas, ja sam te napravio!
- Au , ala si me napravio.

No comments: